duminică, 22 martie 2015

Cunoaște-mă!




La fel ca protagonista blogului, și eu sunt studentă în București și locuiesc la o mănăstire. Scopul nu este acela de a deveni măicuță, ci de a sta într-un loc sigur. Sunt liber cugetătoare, nu ateistă, nu catolică, nu ortodoxă, nu penticostală, nu baptistă.

Am citit Biblia, Coranul și Bhagavad Gita alături de multe alte cărți. Am cunoscut destui oameni spălați pe creier, oameni corupți, oameni avizi după averi, oameni simpli, oameni triști și oameni veseli. Toți sunt în interiorul Bisericii, oricare ar fi ea.


Articolele de pe blog sunt mai degrabă o refulare a gîndurilor mele și nu o miștocăreală, deși așa ar părea la prima vedere. Încerc să folosesc umorul, ironia și sarcasmul pentru a le face captivante. Experiențele descrise sunt inspirate din viața mea. Unele sunt adevărate, altele sunt inventate, iar o altă parte sunt câte puțin din fiecare.


De ce Călugărița Apetisantă? Pentru că sexul la mănăstire este interzis, dar asta nu înseamnă că nu este practicat. Călugărițele sunt femei frustrate că au reușit ce și-au propus (casa moca, mașină, mîncare bună, pat, haine) mai puțin partea cu sexul. Și cum tot ce e interzis devine incitant… vă las pe voi să descoperiți continuarea.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 photo signature_1_secretedezbracate.gif